Barnvakt heeeela veckan

Hejhejhej hemskt mycket hej. 
 
Det här med och blogga har jag inte riktigt haft tid med den senaste tiden.. Har vart barnvakt ganska mycket och så är jag på språng från morgon till kväll.. haha. Som idag for jag iväg vid halv 10 och kom hem för en liten stund sen, vid 22.00. Så jaa, jag har inte alls haft tid att blogga. Men nu har jag iaf köpt en ny dator så ska försöka att bli mera aktiv på bloggen :)
 
Försöker dessutom på att bli blond igen, det var väl snart ungefär 3 år sen jag hade blont hår senast. Har haft svart hår i typ 2 år så började tröttna ganska mycket på det nu, förut ändrade jag färg 511 gånger på ett år. Men nu har jag hållt mig till en färg och mitt hår växte så det knakade :D haha
Men nu har jag förstört det igen..haha.. Så har köpt en massa bra shampon, balsam, inpackning och oljor till håret för att det ska vara mindre förstört. Men ialla faaall så går jag runt och ser ut som en kyckling i huvudet för tillfället..Inte kul.

Om planerna går som vi planerat så drar jag och bästis till norrtälje och tatuerar oss. Känner att vi förtjänar det efter allt jobb och slit ;) haha. Fast jag har ännu inte bestämt mig vad jag ska ha.. Slänger in några bilder på vad jag har funderat på :)

Jag har redan 2 små tatueringar på höger handled (pinsamt jag måsta tänka vilken som är höger...haha)
Så jag funderar på att göra nått på vänster handled eller på vänster underarm. Men som sagt så har jag beslutsångest..

Haha oj, det vart ett långt inlägg.. Men nu ska jag sätta på 7500000 alarm och gå sova så jag kommer upp till klockan 05.30 imorgon... Natti!










 
 
 

Kommentera inlägget här :