ARG ÄR BARA FÖRNAMNET

Har haft problem med råttor sen jag flyttade till huset jag nu bor i (ett skäl till varför jag ska flytta..) 
Men de har bara hörts i köket men nu när jag städade ur garderoben i sovrummet, där jag hade säckar med kläder som jag inte packat upp (hehe) Och då hittar jag sönder bitna påsar och BITAR av mina kläder!!! Hör/ser jag den där rått helvete igen innan jag flyttar ska jag fan vrida nacken av fanskapet! Usch! 
En av de tio tal kläderna som vart sönderbitna var en ganska så ny inköpt bh sönder biten såklart!! Skit snygg bh enligt mig och nu är jag så jävla arg på den där råttan!! 

Även en gardin jag fått av mamma (fin den med!!) vart oxå sönder biten med massa hål i!! 

Nu ska jag försöka avreagera mig med en kopp kaffe och en cigg och sedan fortsätta packa! 

delar av mina sönder bitna kläder...



Kommentera inlägget här :