Haters <3

Haha älskar sånna personer som alltid är så himla positiva i livet ;) Eller inte? 
Försök tryck ner mig bara med och kommentera anonymt och skriva på min ask anonymt :) Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre :) Så "haters make me femous" stämmer ganska bra in på mig :D 
Det såg man ju bara på statistiken idag ;) Just love you haters :* 

Fortsätt hata och jag ska gå bry mig lite :) 
Leendet på bilden är till er och det är äkta så ni ser hur himla lite jag verkligen tar åt mig (läs inte ett skit!) :) 


Kommentarer :

#1: Aya

Va gärna med i min dagens blogg, puss!♡

skriven
#2: Mommo

Hej läste just om dina råttbitna kläder. Titta noga efter i säckarna att det inte finns råttungar. Att du inte får med dig råttor till nya stället

Svar: Japp det ska jag göra :)
Fanny Nordin

skriven
#3: Beundraren

Sjukt söt du är :) Är imponerande av dig som inte bryr sig om alla haters! Strongt, fortsätt den stilen :)

Svar: Tack! :)
Hehe, tack!
Fanny Nordin

skriven
#4: erica björkander

söt :D

Svar: Tack detsamma :) <3
Fanny Nordin

skriven
#5: mizs

Nej haters ska man aldrig bry sig om. Jag har själv haft en och en annan inne på min blogg men de har lugnat ner sig nu. Det är ju no-lifers som beter sig illa. Man får ha det i åtanke när de dyker upp.

skriven

Kommentera inlägget här :