12.02.2014

God morgon! Bloggen har vart lite tyst ett par dagar och istället för att skriva att jag inte har nått att skriva om eller att jag har bloggtorka så skrev jag inget alls. haha.
 
Helgen har vart ganska lugn, fast inte i söndags.. haha. Bilen krånglade som fan och när vi testa rullstarta den så smällde det mig i benet.. Så jag har typ 50 röda prickar på knäet/benet.. 
 
Igår kväll åkte jag till M och somna här.. Så nu sitter jag här med en död telefon och en kopp kaffe :D
Väntar på att nån mupp ska sluta skolan/jobbet och kan skjutsa hem mig, så jag kan städa.
 
På alla hjärtans dag ska jag ligga ensam i min säng, titta på gråtfilmer, äta choklad och sakna en fin person..
haha nej, jag ska nog tillbringa den dagen med bästis och skita i att det är alla hjärtans dag. 
 
Slänger upp ett tidsinställt inlägg under dagen med lite fina tips på kläder :)
 
puss

Kommentera inlägget här :