Tidsfördriver lite

När vaknade du imorse?

Svar: ca kl 11

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Svar: Kunde jag inte sovit lite till? Haha

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Svar: Nej

Vilket humör är du på?

Svar: Är på ganska bra humör :)

Vad har du på dig just nu?

Svar: Tights, linne, underkläder

Har du ont någonstans?
Svar: Lite ont i magen

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Svar: Banan och jordgubbs smothie!

Hur mycket var din senaste lön på?

Svar: Har igen lön

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Svar: Oj, det var ett tag sen jag använde kortet.. Men ett cigg paket kanske?

Vilken var den första hemsidan du gick in på imorse?

Svar: Facebook haha

Vad ska du göra idag och ikväll?

Svar: Ska göra lite ärenden med mormor, sen ska jag bara va hemma och ta det lugnt.

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Svar: Haha, ingen aning

Varför ska man läsa din blogg?

Svar: För att den är bra! Jag följer bloggar för att nån har ett spännande liv, roligt jobb, snyggt utseende, cool stil..Kan tänka mig att det är samma för många av er. Sen en viktigt punkt som jag tror många känner med mig är att jag bara är mig själv. Jag har inte hybris, jag har liksom landat för länge sen och gör min egna grej.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Svar: Vaknade och satte på kaffe kanske.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Svar: Får komplimanger nästan varje dag. Att jag är söt, snygg eller har fina ögon. Hihi :)

När fotade något senast, och vad?

Svar: Mig själv igår, haha

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

Svar: Nej.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Svar: Det beror på hur jag sträcker det. Åt ena hållet så nuddar jag soffbordet och det andra hållet så nuddar jag en filt som ligger i soffan. 

Vad tror du att klockan är?

Svar: Känns som klockan är 11, men den är 12.30.. 

Vad borde du göra idag?

Svar: Jag borde städa lite kanske

Vad ska du ha på dig idag?

Svar: Det vanliga. Tights, linne, tjocktröja och underkläder

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

Svar: Oj, ingen aning!

Kommentera inlägget här :