Morning Sunshine

.. Fast det är inte sol ute. haha.
 
Som jag sa hör om dagen så kan jag inte blogga/komma in på internet i min nya lägenhet.. Väldigt irriterande. 
Men nu när jag har internet kan jag slänga in några tidsinställda inlägg så det kommer upp under dagen.
 
Igår var mormor, jag och Jessie och städade ur huset jag hyrde, skönt att ha det klart. Eller det är nästan klart, ska dit igen vid 13 tiden med mormor och torka ur skåpen som vi glömde igår. haha
Hoppas på att pappa och Bea kommer med en byrå som jag skulle få, idag. Ligger säckar och lådor överallt då jag har kläder för hela världen (nästan..) och bara en garderob som inte ens har lådor, haha.. Lite smått irriterande faktiskt.
 
Igår kollade jag såklart på PH. Det är fan beroendefamkallande! Haha! Synd var det att Niklas och Fröjd åkte ut. :(
Niklas är ju en av de snyggaste! ;) Och fröjd är ju den med roligast humor :D
Men nu hoppas jag på att Anja och Samir tar hem skiten!


 
 
 
 

Kommentera inlägget här :